Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Προ ημερησίας διατάξεως 3




Συνοπτικό Τοπικό Σχέδιο Αποκεντρωμένης Διαχείρισης Αποβλήτων Δήμου Πειραιά

 Κυριάκος Τσιπούρας
4/01/2016

Παραλίγο δυστύχημα στην διάβαση  πεζών στην Σωτήρος

Λίγο πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων ήμουν μάρτυρας  ενός  τροχαίου ατυχήματος στην διάβαση πεζών στην Ηρώων Πολυτεχνείου στην οδό Σωτήρος μπροστά από την Ιωνίδειο σχολή. Τα θύματα ευτυχώς χωρίς μεγάλες βλάβες για την υγεία τους ήταν ένας μοτοσυκλετιστής και ένας μαθητής Λυκείου της Ιωνιδίου. Σε προηγούμενη αναφορά μου είχα ξαναμιλήσει για την επικινδυνότητα που έχει το κομμάτι του δρόμου της λεωφόρου που μιλάμε και συγκεκριμένα από τα φανάρια της Β. Γεωργίου Α΄ έως την διάβαση πεζών της Σωτήρος. Έτσι έχουμε το εξής παραλήρημα οδικής συμπεριφοράς αφενός διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα και ταξί μπροστά από την στάση των λεωφορείων, αφετέρου καμία φροντίδα ελέγχου και αστυνόμευσης της περιοχής.


Τι προτείνεται λοιπόν; Από την μεριά μου θα πρότεινα την ύπαρξη ενός σχολικού τροχονόμου αλλά στην εποχή του μεσαίωνα, συγνώμη του μνημονίου, είναι αστείο μετά κλαμάτων και οδυρμών. Έτσι θα πρότεινα την ύπαρξη καθημερινώς ενός τροχονόμου για δύο παραστάσεις, ίσως ενός πρώην δημοτικού αστυνομικού, για χρονική διάρκεια μίας ώρας μεταξύ 07.30 έως 8.30 και 13.30 έως 14.30 που τα παιδιά της Ιωνιδίου έρχονται και φεύγουν από το σχολείο του με βασική αρμοδιότητα τον έλεγχο και ρύθμιση της κυκλοφορίας οχημάτων στην διάβαση πεζών στην Σωτήρος.

Εγκαταλειμμένο κτήριο με επικίνδυνο στέγαστρο
Εδώ και πολύ καιρό υπάρχει μπροστά από το κτήριο που βρίσκεται στην Ηρώων Πολυτεχνείου 102 υπάρχουν πρόχειρα κάγκελα που αποτρέπουν την διέλευση των πεζών λόγω της επικινδυνότητας να γκρεμιστεί το στέγαστρο του κτηρίου. Το θέμα μάλλον πρέπει να λυθεί σύντομα με κατεδάφιση του στέγαστρου αρκεί να θυμηθούμε ένα ανάλογο δυστύχημα που συνέβη παλιότερα στην Ακτή Μουτσοπούλου.

Διαβούλευση για το Τοπικό σχέδιο διαχείρισης απορριμμάτων
Στο Α διαμέρισμα έγινε παρουσίαση της συνοπτικής πρότασης της εταιρείας μελετών και του Δήμου για το τελικό σχέδιο ολοκληρωμένης διαχείρισης απορριμμάτων, αναγκαιότητα που πηγάζει από το αναθεωρημένο ΕΣΔΑ. Εκεί διανεμήθηκε ένα ερωτηματολόγιο που ζητούσε τις απαντήσεις μας σε συγκεκριμένα θέματα. Πιστεύω ότι θα ήταν καλό να γινόταν πιο εκτεταμένη αυτή η διακίνηση του ερωτηματολογίου αφού αφορά κρίσιμα ζητήματα όπως την διάταξη και θέση των κάδων ανακύκλωσης, τα πράσινα σημεία πολύ σημαντικό στοιχείο ενός τέτοιου σχεδίου.

Παρακάτω ακολουθεί το προηγούμενο μου υπόμνημα το οποίο παραμένει ως έχει, αφού ουδεμία διαφοροποίηση επήλθε.


Ανολοκλήρωτη ασφαλτόστρωση στην Οδό Νοταρά

Στο τμήμα της Οδού Νοταρά μεταξύ των οδών 2ας Μεραρχίας και Φιλελλήνων το οδόστρωμα δεν έχει ασφαλτοστρωθεί έτσι ώστε να μη καλύπτονται σημεία που εξέχουν επικίνδυνα για την διέλευση μοτοσικλετιστών. Μπορούμε άραγε να μάθουμε γιατί έμειναν ημιτελή τα έργα στην περιοχή αυτή και πότε θα ολοκληρωθούν οι εργασίες;

Μαθητές κινδυνεύουν από παράνομη  πιάτσα ΤΑΧΙ στην στάση της οδού Δραγάτση  

Στην στάση του ΟΣΥ στην οδό Δραγάτση παρκάρουν συνεχώς μπροστά από τους επιβάτες αν όχι και δίπλα τους πολλά ΤΑΧΙ με αποτέλεσμα τόσο η λειτουργία των ΜΜΜ να δυσκολεύετε όσο και η ασφάλεια των επιβατών να βρίσκεται σε κίνδυνο. Σημειώνω ότι η στάση αυτή είναι σημείο αναφοράς για την χρήση μαθητών της Ιωνιδείου σχολής και πιθανόν άλλων σχολείων.
Μπορούμε να μάθουμε τι μέτρα θα ληφθούν για την άθλια αυτή κατάσταση;

Η πλατεία Πηγάδας εγκαταλείφθηκε και μετατρέπεται σε υπαίθριο parking

Το έργο της ανάπλασης της πλατεία Πηγάδας ξεκίνησε κοντά πριν από δύο  χρόνια και η ολοκλήρωση της φαντάζει απίθανο να συμβεί σχετικά σύντομα. Την προηγούμενη φορά είχα αναφερθεί στα χαμηλά επίπεδα ασφαλείας που έχει η περιοχή της πλατείας για πεζούς και μαθητές των εκεί δημοτικών σχολείων, τώρα φαίνεται ότι σταδιακά μετατρέπεται σε υπαίθριο parking.
Το όραμα φαίνεται για την κατασκευή μίας βιοκλιματικής πλατείας πολλά υποσχόμενη και πολλαπλά χρήσιμη για τους πολίτες που ζουν γύρω από αυτή θολώνει αν δεν χάνεται ενώ ταυτόχρονα θα ικανοποιεί κάποιους που θα ήθελα να μετατρέπεται η πλατεία σε υπόγειο parking. Σημειώνω η πλατεία Πηγάδας διαχρονικά αναφέρονταν στα Τεχνικά προγράμματα του Δήμου ως χώρος κατασκευής υπόγειου parking.  
Τα ερωτήματα είναι αυτονόητα οι απαντήσεις αναζητούνται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου